viernes, 11 de febrero de 2011

Hola!!!

Bonu avui estrenaré el meu blog! l'any passat ja vaig fer un a una assignatura de l'altra universitat, quan entreu a n'aquest ho podreu veure.La temàtica era un blog sobre com podrien treballar els fillets/es els aspectes de les noves tecnologies des de casa.


M'agradat molt la idea de tenir un blog, el qual hagin de actualitzar amb coses que anam fent o que ens semblin interessant.El meu encara estará un poc buit ja que no ens han explicat res encara als de primer curs, i ho he hagut de començar per poder treballar amb l'assignatura d'educació socioemocional.


Espero poder adaptarme ràpid a aquesta manera de treballar i poder dur el blog lo més actualitzat possible.M'espera un cuatrimestre bastant dens però ho aconseguiré jejeje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario