jueves, 3 de mayo de 2012

Presentem les nostres joguines reciclades!

La setmana passada, la meva companya de pràctiques i jo vam començar a posar en pràctica el nostre projecte de millora. Aquest tracta de les joguines reciclades a l'escola. Cadascuna de nosaltres els posará en pràctica a la seva aula d'un any, i aquest aniran rotan, ja que disposem d'una joguina de cada.

Hem donat diverses propostes, però només algunes les posarem en pràctica per tal d'avaluar-les i donar propostes de millores per futures ocasions.

La primera setmana, vam presentar en Mr.Potato, ninot que té com objectiu treballar les diferents parts del cos. A més és molt fàcil de realitzar: Fer una bolla de paper maché i fer una recerca d'objectes que puguin servir per identificar les diverses parts del cos;peus, mans, ulls... També vam presentar els pals de plujar, fets amb tubs de cartró i introduint materials al seu interior per fer diferents sons 8arena, ciurons, llenties...)

Pel que fa a la segona setmana, jo he presentat a la meva aula els encaixos i la meva companya en Mr Potato a la seva. El encaixos estan formats per un suport fet de porexpan, amb figures tallades que es poden posar al seu interior.


La setamana que ve, tenim previst presentar la caixa misteri i el memori, us informaré de com anat. A continuació us deixos algunes imatges de moments interessants d'aquestes setmanes.

Espero que us agradi!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario